6 Δεκεμβρίου 2009

Ο μπαμπάς στο κάγκελο όχι ο γιος

Από το τρωκτικό – εδώ
"Ακούω ΤΩΡΑ τον "Γιώργο Μαζιώτη" στο MEGA σ/κ, πατέρα κάποιου 17χρονου συλληφθέντος χθες το βράδυ στο Κερατσίνι.
Δήλωσε 50 ετών ηλικία και ότι είναι αναρχικός από το '78.
Άκουσον άκουσον! Λέει ότι ο γιος του έχει...
άσθμα και πρέπει να τον αφήσουν, ότι είχαν στο Ρεσάλτο (Κερατσίνι) αντιασφυξιογόνες μάσκες επειδή "τα παιδιά πηγαίνουν σε διαδηλώσεις".
Επίσης, το πετρέλαιο κλπ υπήρχε επειδή είχαν σόμπα!
Τα μπουκάλια που υπήρχαν, τα μάζευαν για ανακύκλωση! (Δηλάδή, μαζεύουν τα μπουκάλια από το σπίτι τους και τα πηγαίνουν στο Ρεσάλτο, απ'όπου έχουν συνεννοηθεί να περνάει το απορριματοφόρο του δήμου για να τα μαζεύει!)
Επίσης, και οι 5 βαριοπούλες που βρέθηκαν είναι απόλυτα φυσιολογικό! Εξάλλου (δήλωσε) "και γω στο σπίτι μου έχω 5 βαριοπούλες, και τι έγινε". (υπενθυμίζω ότι ο κ. Μαζιώτης δήλωσε επίσης αναρχικός).
Μήπως κύριε Χρυσοχοΐδη να πάνε κάποιοι να ελέγξουν και το σπίτι του κ. Μαζιώτη;
Προς όλους τους αναρχικούς και παιδιά των γηπέδων: και γω πνίγομαι με τα σκάνδαλα, και γω πνίγομαι με τα χρέη, και γω βράζω μέσα μου, όμως αν δω έναν και μόνο να σπάει βιτρίνα ή αυτοκίνητο, ή να βάζει φωτιά σε κάδο σκουπιδιών, ή...
ή έχει κατέβει από τη μηχανή -αφού έχει μπλοκάρει αυτοκίνητο με τη μηχανή του στο φανάρι- και αρχίσει να σπάει εν ψυχρώ το αυτοκίνητο με το λοστό, έχει ανοίξει την πόρτα του οδηγού και χτυπάει δολοφονικά τον οδηγό με το λοστό, όπως στο επεισόδιο που εκτυλίχθηκε μπροστά μου τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας στη Μεσογείων,

ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΘΑ ΠΑΤΗΣΩ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΩ, ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΖΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΔΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΔΟ ΝΑ ΦΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕΣΑ!
Δεν έχει ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ το δικαίωμα να σπάσει το μαγαζί μου ή το αυτοκίνητό μου που ακόμη χρωστάω στην τράπεζα, ή να καίει το πανεπιστήμιο και τους κάδους που ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΑΙ για να αγορασθούν!
Όσο για τον μπαμπα οικολόγο-αναρχικό που μαζεύει μπουκάλια και τα δίνει στο γιό του να τα πάει στο "στέκι" για ανακύκλωση, που έχει αντιασφυξιογόνο μάσκα για το ασθματικό 17χρονο παιδί του που θέλει να πηγαίνει στις διαδηλώσεις, που έχει και ο ίδιος -πολύ φυσιολογικά άλλωστε- 5 βαριοπούλες σπίτι του, θα τον παρακαλούσα να στείλει στο MEGA και τη φορολογική του δήλωση να δούμε συνεισφέρει καθόλου στο σύστημα για να αγορασθούν νέοι κάδοι ή για να πληρώσει το κράτος τα φάρμακα του παιδιού του!
Άντε γιατί πολύ ανεχθήκαμε τα παιδάκια (και τους μπαμπάδες)."

Δεν υπάρχουν σχόλια: