Σε άρθρο με τίτλο «εκπαιδευτική Ηρωδιάδα» ο μέγας αναλυτής Κάτσικας συνεχίζει τις βαθυστόχαστες αναλύσεις του, χωρίς βέβαια να προτείνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Παραπέμποντας στα μέτρα Αρσένη προ 15 ετών διαπιστώνει ότι: τότε στην Α΄ Λυκείου ενώ απορρίπτονταν περίπου 7% με την εφαρμογή των μέτρων το 7 έγινε 14%. Στην Β΄ Λυκείου απορρίπτονταν 2%, μετά τα μέτρα το 2 έγινε 11%.
Με τον νέο νόμο που απαιτεί σε βασικά μαθήματα όπως μαθηματικά και γλώσσα οι μαθητές να υπερβαίνουν τη βάση 10 και στα υπόλοιπα το 8 ανησυχεί ο Κάτσικας ότι θα απορρίπτονται πολλοί μαθητές με αποτέλεσμα “ανεργία στους καθηγητές”.
Το ερώτημα είναι: Με τι βαθμούς είναι ευχαριστημένος ο Κος Κάτσικας να προάγονται οι μαθητές; Τι ακριβώς προτείνει;
Πιστεύει ότι κάτι πρέπει να αλλάξει στο δήθεν σχολείο που υπάρχει σήμερα; Θα ανεχτούμε για πολύ ακόμα αποφοίτους λυκείου να αγνοούν πολλαπλασιασμό και διαίρεση;
Αγνοεί ότι μια κοινωνία σε ισορροπία έχει ανάγκη και από επιστήμονες και από τεχνίτες και από αγρότες και από κτηνοτρόφους και από εργάτες;
Αγνοεί ότι το σημερινό σχολείο είναι απλά ένα παρκινγκ παιδιών που τα εμποδίζει να μάθουν οτιδήποτε χρήσιμο στη ζωή τους;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου