27 Φεβρουαρίου 2015

Ζουγα... "μαύρα λεφτά"

Η δήλωση του Ζουγανέλη για τα μαύρα λεφτά που έπαιρνε.
«Ψέματα θα λέω; Φυσικά, δεν είμαι φτωχός. Έχω βγάλει πάρα πολλά λεφτά, μου τα έχει χαρίσει ο κόσμος, εκείνος μου τα δίνει. Οπότε, είμαι υποχρεωμένος να πω την αλήθεια, δεν έχω τίποτα να κρύψω, γιατί όλα είναι δηλωμένα, πληρώνουμε το αντίστοιχο τίμημα. Μακάρι να πληρώναμε λιγότερο και να ισορροπούσαμε όλοι στην αλήθεια. «Μαύρα» λεφτά έχω πάρει, αλλά ελάχιστα, και μάλιστα από δημόσιους φορείς. Πηγαίναμε και κάναμε συναυλίες και μας λέγανε: "Κάνει 10.000 η συναυλία, παιδιά, θέλετε μαύρα 8.000;" Τι να λέγαμε, "όχι δεν την κάνουμε;".

*Τώρα που «θα φορολογηθούν οι πλούσιοι» (και αυτός δήλωσε πλούσιος) θα τον καλέσουν να τους πει από ποιους δημόσιους φορείς πήρε τα μαύρα λεφτά ή η δήλωση λατρείας στην νέα κυβέρνηση «πρώτη φορά αριστερά» τον εξαγνίζει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: