18 Δεκεμβρίου 2008

επιστολή ενός ''μπάτσου''

Ανοικτή επιστολή αστυνομικού με αφορμή τα τελευταία γεγονότα: ΓΙΝΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΛΗΣΑΤΕ.

" Με αφορμή την δολοφονία του Αλέξανδρου από ''συνάδελφο'' μου είδα τα καθεστωτικά Μ.Μ.Ε. όπως επίσης και μερίδα πολιτών αλλά δυστυχώς και κ(υ)νοβουλευτικής ομάδας να επιτίθενται φραστικά αλλά και σωματικά σε όλους τους αστυνομικούς, χύνοντας όλο το δηλητήριο τους.

Οι πράξεις τους είναι φανερό ότι είναι απόρροια πολιτικαντισμού, κομπλεξισμού και άκρατου ρεβανσισμού. Για εξήγησε μου όμως αγαπητέ συμπολίτη γιατί να δέχομαι προπηλακισμούς αλλά και αχαρακτήριστες ύβρεις για εμένα και την οικογένεια μου για τις πράξεις ενός δολοφόνου. Μήπως για τους αστυνομικούς υπάρχει συλλογική ευθύνη;;;

Υπηρετώ στην ΕΛ.ΑΣ. 4 χρόνια σε μάχιμη υπηρεσία εάν και μου δόθηκε η ευκαιρία πάρα πολλές φορές για βυσματική θέση με σαφώς καλύτερη αμοιβή, βλέπετε ήθελα, ο μαλάκας, να προσφέρω κάτι σε αυτόν τον τόπο και να μην γίνω ο κλασσικός καρεκλοκένταυρος δημόσιος υπάλληλος που τα ξύνει όλη μέρα. Αυτό βέβαια άλλαξε την τελευταία εβδομάδα ύστερα από την άδικη επίθεση που δέχομαι εγώ και οι συνάδελφοι μου. Έγινα και εγώ "μπάτσος"!

ΜΗΝ περιμένετε να έρθω αμέσως όταν θα με χρειαστείτε, ΜΗΝ περιμένετε πλέον να σώσω την ζωή και την περιουσία σας, ΜΗΝ περιμένετε να σώσω την κόρη σας από τον βιαστή, ΟΥΤΕ να συλλάβω τον έμπορο που πουλάει ναρκωτικά στον υιό σας. Μπάτσο με λέγατε, Μπάτσος έγινα.

Ακόμα και για εσένα που μπορεί να μην με έβριζες, ούτε με λοιδορούσες, αλλά δεν έκανες τίποτα όταν δεχόμουν αυτήν την άδικη επίθεση. Διότι κάθε φορά που έκραζαν τα Μ.Μ.Ε. δεν πήρες τηλέφωνο στον τηλεοπτικό σταθμό να διαμαρτυρηθείς, όταν τραυματίστηκα για να πιάσω τον έμπορο και συγκάλυπτε η κυβέρνηση δεν βγήκες στους δρόμους, όταν...καιγόμουν από βόμβες παρακρατικών 'αριστερό'φασιστών έκανες σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Δεν απαίτησα ούτε περισσότερα χρήματα ούτε ‘ευχαριστώ’ για να κάνω την δουλειά μου, τον σεβασμό σου μόνο ζήτησα.

Και να ’μαι ένας ακόμα μπάτσος. Μπορείς πλέον να ΜΗΝ κοιμάσαι ήσυχος διότι εγώ και οι συνάδελφοι μου γίναμε όλοι μπάτσοι. Όπως ακριβώς ήθελες. Απέκτησες την αστυνομία που σου αξίζει όπως ακριβώς έχεις και τους πολιτικούς που σου αξίζουν.

Καλό βράδυ, λοιπόν.

Πρώην αστυνομικός - νυν μπάτσος. "
http://skiaxtro.blogspot.com/2008/12/blog-post_9968.html
* και εγώ θα έλεγα :για βοήθεια απευθυνθείτε στην τοπική του ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: