Το Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008 χτυπήθηκε με εμπρηστική επίθεση ακόμα ένας εκδοτικός οίκος στην Ελλάδα, η «Νέα Θέσις» του Γιάννη Σχοινά.
Είναι ο τέταρτος κατά σειρά εκδοτικός οίκος που παραδίδεται στις φλόγες ή καταστρέφεται από «ασύλληπτους» και «άγνωστους» στις αρχές δράστες.
Προηγήθηκαν στις 5 Ιουνίου τα βιβλιοπωλεία του Άδωνη Γεωργιάδη και ο «Πελασγός» του Γιάννη Γιαννάκενα.
Στις 13 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επίθεση στο βιβλιοπωλείο του Ανέστη Κεραμιδά στη Θεσσαλονίκη.
Ο υπάλληλος του βιβλιοπωλείου τραυματίστηκε σοβαρά από τους επιτιθέμενους τραμπούκους και διακομίστηκε στο ΑΧΕΠΑ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η «Νέα Θέσις» μέχρι σήμερα έχει κατορθώσει να επιβιώσει έπειτα από περισσότερες από 20 εμπρηστικές επιθέσεις και το βιβλιοπωλείο Γεωργιάδη έχει συμπληρώσει 12 απόπειρες λογοκρισίας (διά πυρός, φυσικά).
Το κοινό χαρακτηριστικό των προαναφερθέντων βιβλιοπωλείων είναι ότι οι κουκουλοφόροι ιεροεξεταστές τα έχουν βαφτίσει «εθνικιστικά-ρατσιστικά».
Οι ίδιοι οι ιεροεξεταστές έχουν αυτοχρισθεί δήμιοι και υπέρτατοι λογοκριτές, εκπέμποντας με τη στάση τους μια φαινομενικά ανεξήγητη σιγουριά για το ακαταδίωκτό τους.
Η Ελληνική Αστυνομία, η οποία δείχνει με τη στάση της τι είδους εντολές λαμβάνει από τις… υπερκείμενες αρχές, δεν έχει κατορθώσει να συλλάβει ούτε έναν δράστη!
Τα πολιτικά κόμματα –πλην του ΛΑΟΣ, μέλη του οποίου είναι οι δύο εκ των τεσσάρων εκδοτών- απέφυγαν να καταδικάσουν τις τρομοκρατικές επιθέσεις.
Τα ΜΜΕ απέδειξαν για μια επιπλέον φορά πως δεν τους ενδιαφέρει η ενημέρωση αλλά η χειραγώγηση. Δεν ασχολήθηκαν με το βιβλιο-πογκρόμ του Ιουνίου.
Ωστόσο, τον Ιανουάριο του 2000 όταν ζηλωτές χριστιανοί είχαν κάψει (κακώς κάκιστα) 2 αντίτυπα του βιβλίου «Μ εις τη Ν» του Μίμη Ανδρουλάκη, είχαν αφιερώσει ώρες επί ωρών τηλοψίας και σελίδες επί σελίδων «μαχητικής δημοσιογραφικής» κάλυψης του θέματος.
Τώρα που μπουρλοτιάστηκαν τέσσερα βιβλιοπωλεία δεν ενδιαφέρονται για την προβολή του μείζονος ζητήματος.
Όμως το κοινό δεν είναι τόσο ηλίθιο όσο το υπολογίζουν.
Προβληματίζεται, καταλαβαίνει και αντιδρά.
*αναδημοσίευση από το blog αδιάβροχοι(http://adiavroxoi.blogspot.com)
Είναι ο τέταρτος κατά σειρά εκδοτικός οίκος που παραδίδεται στις φλόγες ή καταστρέφεται από «ασύλληπτους» και «άγνωστους» στις αρχές δράστες.
Προηγήθηκαν στις 5 Ιουνίου τα βιβλιοπωλεία του Άδωνη Γεωργιάδη και ο «Πελασγός» του Γιάννη Γιαννάκενα.
Στις 13 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επίθεση στο βιβλιοπωλείο του Ανέστη Κεραμιδά στη Θεσσαλονίκη.
Ο υπάλληλος του βιβλιοπωλείου τραυματίστηκε σοβαρά από τους επιτιθέμενους τραμπούκους και διακομίστηκε στο ΑΧΕΠΑ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η «Νέα Θέσις» μέχρι σήμερα έχει κατορθώσει να επιβιώσει έπειτα από περισσότερες από 20 εμπρηστικές επιθέσεις και το βιβλιοπωλείο Γεωργιάδη έχει συμπληρώσει 12 απόπειρες λογοκρισίας (διά πυρός, φυσικά).
Το κοινό χαρακτηριστικό των προαναφερθέντων βιβλιοπωλείων είναι ότι οι κουκουλοφόροι ιεροεξεταστές τα έχουν βαφτίσει «εθνικιστικά-ρατσιστικά».
Οι ίδιοι οι ιεροεξεταστές έχουν αυτοχρισθεί δήμιοι και υπέρτατοι λογοκριτές, εκπέμποντας με τη στάση τους μια φαινομενικά ανεξήγητη σιγουριά για το ακαταδίωκτό τους.
Η Ελληνική Αστυνομία, η οποία δείχνει με τη στάση της τι είδους εντολές λαμβάνει από τις… υπερκείμενες αρχές, δεν έχει κατορθώσει να συλλάβει ούτε έναν δράστη!
Τα πολιτικά κόμματα –πλην του ΛΑΟΣ, μέλη του οποίου είναι οι δύο εκ των τεσσάρων εκδοτών- απέφυγαν να καταδικάσουν τις τρομοκρατικές επιθέσεις.
Τα ΜΜΕ απέδειξαν για μια επιπλέον φορά πως δεν τους ενδιαφέρει η ενημέρωση αλλά η χειραγώγηση. Δεν ασχολήθηκαν με το βιβλιο-πογκρόμ του Ιουνίου.
Ωστόσο, τον Ιανουάριο του 2000 όταν ζηλωτές χριστιανοί είχαν κάψει (κακώς κάκιστα) 2 αντίτυπα του βιβλίου «Μ εις τη Ν» του Μίμη Ανδρουλάκη, είχαν αφιερώσει ώρες επί ωρών τηλοψίας και σελίδες επί σελίδων «μαχητικής δημοσιογραφικής» κάλυψης του θέματος.
Τώρα που μπουρλοτιάστηκαν τέσσερα βιβλιοπωλεία δεν ενδιαφέρονται για την προβολή του μείζονος ζητήματος.
Όμως το κοινό δεν είναι τόσο ηλίθιο όσο το υπολογίζουν.
Προβληματίζεται, καταλαβαίνει και αντιδρά.
*αναδημοσίευση από το blog αδιάβροχοι(http://adiavroxoi.blogspot.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου