26 Μαΐου 2013

Η «Κόρη ενός Θεού» - περί Θαύματος

O τραγουδιστής Ηλίας Παλιουδάκης εξομολογείται το θαύμα που έζησε ο ίδιος αναφορικά με την υγεία της κορούλας του και έκανε την πίστη του ακόμη πιο δυνατή. «Για εμένα προσωπικά -και μπορώ να το πω με βεβαιότητα- είναι ευλογία όταν ο άνθρωπος βιώνει ένα θαύμα, γιατί το θαύμα είναι η πίστη μας πάνω απ' όλα» λέει ο Ηλίας Παλιουδάκης και συνεχίζει: «Καθημερινώς πιστεύω ότι ζούμε θαύματα, ασχέτως αν ο κόσμος με τα τόσα προβλήματα δεν μπορεί να τα αντιληφθεί. Δεν θεωρώ ότι ένας άνθρωπος είναι προικισμένος περισσότερο από άλλον, νομίζω ότι ο κάθε άνθρωπος μπορεί να βιώσει ένα θαύμα».

Μιλώντας ωστόσο για τη δική του περίπτωση, ο τραγουδιστής αποκαλύπτει: «Πριν από περίπου δυόμισι χρόνια βίωσα ένα θαύμα. Οταν γεννήθηκε η κόρη μου, ήρθαν οι γιατροί και μου είπαν πως μία ώρα μετά τη γέννησή της έπαθε ανακοπή. Οι γιατροί προσπάθησαν να την επαναφέρουν στη ζωή, τα κατάφεραν, όμως διαπιστώθηκε σοβαρό πρόβλημα στο αίμα της και εισήχθη στην Εντατική. Οι γιατροί έλεγαν ότι το πρόβλημα στο αίμα της συναντάται σε νεογέννητα παιδιά μία στο εκατομμύριο και έδιναν ελάχιστες ελπίδες να ζήσει.

»Εναπόθεσα όλες τις ελπίδες μου στον Θεό, την ώρα που η κορούλα μου πάλευε για τη ζωή της στην Εντατική. Προσευχήθηκα για τη μικρή μου και παρακάλεσα τους γιατρούς που την παρακολουθούσαν στην Εντατική να αφήσω δίπλα της μια εικονίτσα του Αγίου Εφραίμ. Είχα περάσει μια δοκιμασία με τον πατέρα μου και η οικογένειά μου είχε ζητήσει τη βοήθεια του Αγίου την περίοδο που ο πατέρας μου πάλευε με την επάρατη νόσο. Αφησα λοιπόν την εικόνα του Αγίου σε ένα μηχάνημα που υποστήριζε οργανικά την κορούλα μου και πήγα να προσευχηθώ στον Αγιο Εφραίμ στη Νέα Μάκρη. Προσευχήθηκα κι ενώ ήταν να δώσουμε ένα άλλο όνομα στη μικρή, την έταξα στη Παναγία».

Ο τραγουδιστής, εμφανώς συγκινημένος κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μας, συνεχίζει τη συγκλονιστική του αφήγηση: «Οταν επέστρεψα στο νοσοκομείο, με πλησιάζει η διευθυντήρια της Εντατικής και μου λέει με τρεμάμενη φωνή:
“Κύριε Παλιουδάκη, αυτό το οποίο ζούμε είναι κάτι πρωτόγνωρο. Αυτό που έγινε το βιώνουμε πρώτη φορά”. Η κόρη μου έδειχνε σημάδια βελτίωσης και εκεί που την είχαν ξεγραμμένη, άρχισε η υγεία της να βελτιώνεται.

»Ωρα με την ώρα, μέρα με τη μέρα, με συνεχή προσευχή η Μαρία, η κορούλα μου, ύστερα από είκοσι πέντε ημέρες στη Εντατική κέρδισε τη μάχη με τον θάνατο και την 26η ημέρα πήρε εξιτήριο. Πλέον η κόρη μου είναι υγιέστατη και κάθε μέρα μάς χαρίζει το πιο γλυκό χαμόγελο του κόσμου. Ακόμη και σήμερα η περίπτωσή της και το θαύμα που ζήσαμε συζητιέται στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύτηκε».

Η περίπτωση της μικρής Μαρίας ενέπνευσε τον Νίκο Τερζή να γράψει το τραγούδι «Κόρη ενός Θεού», το οποίο έγινε χρυσό πριν από λίγες μέρες. Οσο για τον δημοφιλή τραγουδιστή, συγκλονισμένος από αυτό που βίωσε, νιώθει συχνά την ανάγκη να πηγαίνει στην εκκλησία για να ψάλει. «Ξαποσταίνει η ψυχή μου. Ο πατέρας μου ήταν ψάλτης και επειδή τον χάσαμε πριν από τεσσεράμισι χρόνια, όταν βρίσκομαι κοντά στο ψαλτήρι νιώθω ότι βρίσκομαι κοντά του. Τώρα που είναι Μεγάλη Εβδομάδα είμαι στην Κρήτη και ψέλνω στον Αγιο Ραφαήλ» καταλήγει ο Ηλίας Παλιουδάκης.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: