ARAB IR (!!) και ο ...Αλλάχ μαζί μας
" ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΚΑΜΗΛΕΣ "!
Το ολοκαίνουριο AIRBUS
340-600 στέκεται ακριβώς έξω από
το υπόστεγο του στην Τουλούζη στη Γαλλία, μη έχοντας ούτε
μία ώρα πτήσης. Το αραβικό
ιπτάμενο προσωπικό της Abu Dhabi Aircraft Technologies
(ADAT) έχει εισέλθει στο αεροσκάφος ώστε να διενεργήσει δοκιμές εδάφους ως μέρος της διαδικασίας παραλαβής, όπως εκκίνηση των κινητήρων, με σκοπό να το παραδώσουν στην Etihad Airways στο Abu Dhabi .
Το προσωπικό της ADAT τροχοδρομεί το αεροσκάφος στον αεροδιάδρομο. Θέτουν τους τέσσερις κινητήρες στη μέγιστη ισχύ απογείωσης, σε ένα σχεδόν άδειο αεροσκάφος. Χωρίς να έχουν διαβάσει την διαδικασία εκκίνησης, δεν είχαν ιδέα το πόσο πραγματικά ελαφρύ είναι ένα άδειο
A340-600Η προειδοποιητική σειρήνα απογείωσης ούρλιαζε στο πιλοτήριο, καθώς και οι 4 κινητήρες ήταν στο φούλ...Ο υπολογιστής του αεροσκάφους υποθέτει ότι γίνεται προσπάθεια απογείωσης, αλλά δεν έχουν σετταριστεί οι κατάλληλες παράμετροι (flaps/slats κλπ..)
(ADAT) έχει εισέλθει στο αεροσκάφος ώστε να διενεργήσει δοκιμές εδάφους ως μέρος της διαδικασίας παραλαβής, όπως εκκίνηση των κινητήρων, με σκοπό να το παραδώσουν στην Etihad Airways στο Abu Dhabi .
Το προσωπικό της ADAT τροχοδρομεί το αεροσκάφος στον αεροδιάδρομο. Θέτουν τους τέσσερις κινητήρες στη μέγιστη ισχύ απογείωσης, σε ένα σχεδόν άδειο αεροσκάφος. Χωρίς να έχουν διαβάσει την διαδικασία εκκίνησης, δεν είχαν ιδέα το πόσο πραγματικά ελαφρύ είναι ένα άδειο
A340-600Η προειδοποιητική σειρήνα απογείωσης ούρλιαζε στο πιλοτήριο, καθώς και οι 4 κινητήρες ήταν στο φούλ...Ο υπολογιστής του αεροσκάφους υποθέτει ότι γίνεται προσπάθεια απογείωσης, αλλά δεν έχουν σετταριστεί οι κατάλληλες παράμετροι (flaps/slats κλπ..)
Και ξάφνου... ένα μέλος της
ADAT αποφασίζει να κλείσει τον διακόπτη του αισθητήρα
προσέγγισης εδάφους, για να σιγήσει ο συναγερμός. Αυτό μπερδεύει το αεροσκάφος
το οποίο συμπεριφέρεται σαν να βρίσκεται στον αέρα. Οι υπολογιστές αυτομάτως απελευθερώνουν όλα τα φρένα και θέτουν
το αεροπλάνο σε ευθεία τροχιά...
Τα μέλη
της ADAT δεν είχαν ιδέα ότι αυτή η παράμετρος ασφαλείας υπάρχει ώστε
ο πιλότος να μη ξεχάσει τα φρένα κατά την προσγείωση...
Κανένας από τους επτά Άραβες μέλη δεν είχε την ευφυΐα
να απομακρύνει τους μοχλούς των κινητήρων από τη μέγιστη ισχύ,
και έτσι το ολοκαίνουργο αεροσκάφος των200 εκατομμυρίων δολαρίων συνετρίβη πάνω σε ένα τοιχίο.... Το μέγεθος των τραυματισμών του προσωπικού δεν έγινε γνωστό,
λόγω της αποσιώπησης από τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης στη Γαλλία αλλά και
παγκοσμίως.... Η προβολή του συμβάντος θεωρήθηκε ότι προσβάλλει τον
Μουσουλμανικό Κόσμο... Τελικά, φωτογραφίες άρχισαν να
διαρρέουν...
απολογισμός
Ένα
Αεροσκάφος AIRBUS : $200 εκατομμύρια Δολάρια
Ανεκπαίδευτο Αραβικό Προσωπικό :$300,000 ετήσιες αποδοχές
Οδηγίες Χρήσης (που δε διάβασε κανείς): $300
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΕΡΟΣΚΆΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΙΧΟ -- ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΤΟΙΧΟΣ !!
Ανεκπαίδευτο Αραβικό Προσωπικό :$300,000 ετήσιες αποδοχές
Οδηγίες Χρήσης (που δε διάβασε κανείς): $300
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΕΡΟΣΚΆΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΙΧΟ -- ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΤΟΙΧΟΣ !!
" ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΚΑΜΗΛΕΣ "!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου